WAŻNE INFORMACJE ADRESY I TELEFONY PORADY
Motto: „Od pozytywnych emocji do pozytywnych relacji” Niech to będzie czas samych pozytywnych emocji i czas pozytywnych relacji – w każdej klasie, dla każdego Ucznia, dla Rodziców, dla wszystkich. Cele: – wspomaganie dzieci, młodzieży i rodziców po pandemii w zakresie zdrowia psychicznego, – zwiększanie świadomości uczniów i rodziców na temat zdrowia psychicznego, – rozwijanie postaw prozdrowotnych i prospołecznych, – integracja społeczności szkolnej, […]
Herbatka dla ucznia, czyli profilaktyka z kuchennej szafki Składniki herbatki są tak dobrane, że mają korzystne działanie szczególnie dla osób uczących się i przy dużym wysiłku intelektualnym. Polecamy ją więc naszym uczniom, przede wszystkim z klas ósmych, których czekają egzaminy. Może to będzie herbatka „na piątkę”?
Zespół specjalistów z Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej nr 4 przygotował krótki poradnik „Jak sobie radzić ze stresem przed egzaminem” . Zachęcamy do przeczytania i skorzystania ze wskazówek i porad. Życzymy powodzenia. (Aby zapoznać się z tekstem- czytaj dalej i kliknij w tytuł.)
Szkoła współpracuje z Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną nr 4, która udziela pomocy psychologiczno-pedagogicznej dzieciom i młodzieży, rodzicom i nauczycielom z dzielnicy Widzew. Placówka wspiera dzieci i młodzież w osiąganiu kolejnych etapów rozwojowych, rozwijaniu zainteresowań i uzdolnień, podnoszeniu efektywności uczenia się, w przezwyciężaniu trudności szkolnych i kłopotów rodzinnych oraz w wyborze kierunku kształcenia i zawodu. Zatrudnia doświadczonych pracowników – psychologów, pedagogów, logopedów. Więcej informacji w zakładce pedagog i psycholog/ważne informacje.
Przemoc łamie podstawowe prawa człowieka. Możesz powiedzieć STOP i zwrócić się o pomoc. Epidemia koronawirusa i związany z nią przymus odosobnienia zintensyfikowały zjawisko przemocy domowej, jak wynika z najnowszych doniesień medialnych. Izolacja społeczna, przebywanie na niedużej powierzchni, niepewność finansowa oraz nasilający się lęk o przyszłość zdecydowanie wzmagają to zjawisko.
Szanowni Państwo, z Ogólnopolskiego Raportu Badań Społecznych (2019) wynika, że rodzice nie zdają sobie sprawy ze skali cyberprzemocy. 15,8% rodziców wie, że ich dziecko doświadczyło przemocy słownej w internecie. Tymczasem 48,8% nastolatków twierdzi, że było ofiarą agresji słownej w sieci. „Nie zagub dziecka w sieci” – Kampania Ministerstwa Cyfryzacji służąca bezpieczeństwu dzieci w sieci.
Strona: