Jadłospis
Data | Dzień tygodnia | Zestaw dań |
25.11.2024 | poniedziałek | – pomidorowa z ryżem na mięsie -kotlet mielony, ziemniaki, sałata ze śmietaną , kompot/woda Alergeny: gluten, mleko, jajko |
26.11.2024 | wtorek | – ogórkowa z ziemniakami – gulasz z indyka, kopytka, surówka z kapusty białej, kompot/woda Alergeny: gluten, seler, mleko |
27.11.2024 | środa | – neapolitańska z makaronem – polędwica wieprzowa, ziemniaki, fasola z masłem, kompot/woda Alergeny: gluten, seler, mleko |
28.11.2024 | czwartek | – kalafiorowa z ziemniakami – filet z kurczaka po chińsku z warzywami, ryż, kompot/woda Alergeny: gluten, seler |
29.11.2024 | piątek | – gulaszowa – makaron z serem i musem truskawkowo- jogurtowym, kompot/woda Alergeny: seler, gluten, mleko, jajko |
Abonament
Osoby chętne do korzystania z obiadów zobowiązane są podpisać umowę.
Umowa o korzystanie z obiadów w roku szkolnym 2024/2025
Na tej podstawie wydawane będą abonamenty obiadowe na wrzesień.
W kolejnych miesiącach abonamenty zapisanym dzieciom wydawać będą wychowawcy.
Opłaty za korzystanie z wyżywienia będą pobierane z dołu, tzn. do 15 dnia miesiąca
następującego po miesiącu, którego dotyczy opłata (np. za wrzesień opłata
pomniejszona o odpisy z tego miesiąca będzie pobierana w październiku).
Następnie do 6 dnia każdego miesiąca informacja o należnej do zapłaty kwocie
będzie podawana Państwu przez wychowawców poszczególnych klas.
Proszę nie wpłacać pełnej kwoty, lecz czekać na wiadomość od nauczycieli
i wpłacać podaną przez nich kwotę, pomniejszoną już o odpisy z poprzednich miesięcy.
Opłaty należy dokonywać na konto:
Przedszkole Miejskie Nr 218, Łódź, Jurczyńskiego 1/3
74 1240 1037 1111 0011 0912 5384
W tytule przelewu należy podać:
– nazwa jednostki-SP12
– imię i nazwisko dziecka
– klasa
– opłata za miesiąc
(np. SP12, Jan Kowalski, klasa 3b, opłata za wrzesień 2024).
Nieobecność dziecka na obiedzie należy zgłosić najpóźniej do godziny 9:00
osobiście w sekretariacie SP12 lub pod telefonem 42 672 94 27.
Na tej podstawie będą robione odpisy i pomniejszona kwota do zapłaty.
Rezygnacja z korzystania z obiadów wymaga formy pisemnej i nastąpi od następnego miesiąca.
Druki umów można pobierać w kasie lub na stronie internetowej Szkoły.
Wypełnione druki (2 egzemplarze) należy dostarczyć do kasy.