Jadłospis
Data | Dzień tygodnia | Zestaw dań |
30.01.2023 | poniedziałek | – rosół z makaronem – udko pieczone, ziemniaki, surówka z kapusty pekińskiej, kompot/woda Alergeny: gluten, seler |
31.01.2023 | wtorek | – zalewajka na wędzonce – spaghetti (makaron, mięso, warzywa), kompot/woda Alergeny: gluten, seler, mleko |
1.02.2023 | środa | – pomidorowa z ryżem na mięsie – zraz wieprzowy z cebulką, ziemniaki, fasolka z masłem, kompot/woda Alergeny: gluten, seler, mleko, jajko |
2.02.2023 | czwartek | – ziemniaczana – pieczeń z karczku, kasza wiejska, buraczki, kompot/woda Alergeny: seler, gluten |
3.02.2023 | piątek | – ogórkowa z ryżem – ryba panierowana, ziemniaki, surówka z kapusty białej, kompot/woda Alergeny: seler, gluten, jajko, ryba |
Abonament
Osoby chętne do korzystania z obiadów zobowiązane są podpisać umowę.
Umowa o korzystanie z obiadów 2022/2023
Na tej podstawie wydawane będą abonamenty obiadowe na wrzesień.
W kolejnych miesiącach abonamenty zapisanym dzieciom wydawać będą wychowawcy.
Opłaty za korzystanie z wyżywienia będą pobierane z dołu, tzn. do 16 dnia miesiąca
następującego po miesiącu, którego dotyczy opłata (np. za wrzesień opłata
pomniejszona o odpisy z tego miesiąca będzie pobierana w październiku).
Następnie do 6 dnia każdego miesiąca informacja o należnej do zapłaty kwocie
będzie podawana Państwu przez wychowawców poszczególnych klas.
Proszę nie wpłacać pełnej kwoty, lecz czekać na wiadomość od nauczycieli
i wpłacać podaną przez nich kwotę, pomniejszoną już o odpisy z poprzednich miesięcy.
Opłaty należy dokonywać na konto:
Przedszkole Miejskie Nr 218, Łódź, Jurczyńskiego 1/3
74 1240 1037 1111 0011 0912 5384
W tytule przelewu należy podać:
– nazwa jednostki-SP12
– imię i nazwisko dziecka
– klasa
– opłata za miesiąc
(np. SP12, Jan Kowalski, klasa 3b, opłata za wrzesień 2021).
Nieobecność dziecka na obiedzie należy zgłosić najpóźniej do godziny 9:00
osobiście w sekretariacie SP12 lub pod telefonem 42 672 94 27.
Na tej podstawie będą robione odpisy i pomniejszona kwota do zapłaty.
Rezygnacja z korzystania z obiadów wymaga formy pisemnej i nastąpi od następnego miesiąca.
Druki umów można pobierać w kasie, w sekretariacie Szkoły lub na stronie
internetowej Szkoły. Wypełnione druki (2 egzemplarze) należy dostarczyć do kasy.