Jadłospis
Data | Dzień tygodnia | Zestaw dań |
17.03.2025 | poniedziałek | – rosół z makaronem – udko pieczone, ziemniaki, mizeria, kompot/woda Alergeny: gluten, mleko, seler, jajko |
18.04.2025 | wtorek | – jarzynowa z makaronem – farsz wołowo-drobiowy, ziemniaki, surówka z kapusty czerwonej, kompot/woda Alergeny: gluten, seler, mleko |
19.05.2025 | środa | – fasolowa z białej fasoli – schab panierowany, ziemniaki, buraczki, kompot/woda Alergeny: seler, mleko, jajo, gluten |
20.03.2025 | czwartek | – szczawiowia z jajem i ziemniakami, – karczek duszony, kluski na parze, kapusta duszona, kompot/woda Alergeny: gluten, seler, mleko, jajo |
21.07.2025 | piątek | – meksykańska – ryż, jabłko prażone, sos śmietanowo-jogurtowy z cynamonem, kompot/woda Alergeny: seler, gluten, mleko |
Abonament
Osoby chętne do korzystania z obiadów zobowiązane są podpisać umowę.
Umowa o korzystanie z obiadów w roku szkolnym 2024/2025
Na tej podstawie wydawane będą abonamenty obiadowe na wrzesień.
W kolejnych miesiącach abonamenty zapisanym dzieciom wydawać będą wychowawcy.
Opłaty za korzystanie z wyżywienia będą pobierane z dołu, tzn. do 15 dnia miesiąca
następującego po miesiącu, którego dotyczy opłata (np. za wrzesień opłata
pomniejszona o odpisy z tego miesiąca będzie pobierana w październiku).
Następnie do 6 dnia każdego miesiąca informacja o należnej do zapłaty kwocie
będzie podawana Państwu przez wychowawców poszczególnych klas.
Proszę nie wpłacać pełnej kwoty, lecz czekać na wiadomość od nauczycieli
i wpłacać podaną przez nich kwotę, pomniejszoną już o odpisy z poprzednich miesięcy.
Opłaty należy dokonywać na konto:
Przedszkole Miejskie Nr 218, Łódź, Jurczyńskiego 1/3
74 1240 1037 1111 0011 0912 5384
W tytule przelewu należy podać:
– nazwa jednostki-SP12
– imię i nazwisko dziecka
– klasa
– opłata za miesiąc
(np. SP12, Jan Kowalski, klasa 3b, opłata za wrzesień 2024).
Nieobecność dziecka na obiedzie należy zgłosić najpóźniej do godziny 9:00
osobiście w sekretariacie SP12 lub pod telefonem 42 672 94 27.
Na tej podstawie będą robione odpisy i pomniejszona kwota do zapłaty.
Rezygnacja z korzystania z obiadów wymaga formy pisemnej i nastąpi od następnego miesiąca.
Druki umów można pobierać w kasie lub na stronie internetowej Szkoły.
Wypełnione druki (2 egzemplarze) należy dostarczyć do kasy.