Szkoła Podstawowa nr 12

im. Mariana Batki w Łodzi

Dyżury w SP 12 pedagoga z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 4 w roku szk. 2022/2023

Beata Stefańska   28.10.2022

Dyżury w SP 12 pani Ewy Krystek – pedagoga z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 4
w roku szk. 2022/2023. Zawsze w czwartki w godz. 9 – 12, gab. 204a.
10 listopada
15 grudnia
12 stycznia
9 lutego
9 marca
30 marca
13 kwietnia
11 maja
1 czerwca
15 czerwca

Poradnia PsychologicznoPedagogiczna nr 4 publiczna placówka oświatowa, udzielającpomocy psychologicznopedagogicznej dzieciom
i młodzieży, rodzicom i nauczycielom
z dzielnicy Widzew. Wspiera dzieci i młodzież w osiąganiu kolejnych etapów rozwojowych,
rozwijaniu zainteresowań i uzdolnień, podnoszeniu efektywności uczenia się, w przezwyciężaniu trudności szkolnych i kłopotów rodzinnych oraz w wyborze kierunku kształcenia i zawodu. Zatrudnia doświadczonych pracowników psychologów, pedagogów, logopedów.
Kontakt:
ul. Piłsudskiego 101, 92332 Łódź,
Tel: 42 674 45 88
Kom: 530 622 874
Email:
ko[email protected]
Osoba odpowiedzialna za kontakty ze szkołą pani Ewa Krystek pedagog PPPnr4

Poradnia prowadzi działalność diagnostyczną, terapeutyczną oraz profilaktyczną. Celem naszych działań jest udzielanie rzetelnej i profesjonalnej pomocy, w szczególności poprzez:

1. Diagnozowanie poziomu rozwoju, potrzeb i możliwości oraz zaburzeń rozwojowych,
zachowań dysfunkcyjnych dzieci i młodzieży, przyczyn niepowodzeń edukacyjnych,
specyficznych trudności w uczeniu się, a także predyspozycji i uzdolnień.

2. Wydawanie opinii w sprawach regulowanych rozporządzeniem MEN z dnia
07.09.2017 r. w sprawie orzeczeń i opinii wydawanych przez zespoły orzekające
działające w publicznych poradniach psychologiczno pedagogicznych (Dz. U.2017 r.
poz. 1743).

3. Prowadzenie terapii dzieci i młodzieży, zgodnie z rozpoznanymi potrzebami, w tym

Indywidualne zajęcia korekcyjno kompensacyjne dla dzieci z deficytami
rozwojowymi

Indywidualna terapia logopedyczna

Indywidualne zajęcia z zakresu Integracji Sensorycznej

EEG Biofeedback indywidualne zajęcia terapeutyczne dla dzieci

Grupowe zajęci terapeutyczne.

4. Indywidualne wsparcie psychologiczne dla rodziców, uczniów, nauczycieli
konsultacje, rozmowy terapeutycznowspierające.

5. Pomoc rodzicom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości,
predyspozycji i uzdolnień dzieci i młodzieży oraz wspomaganie wychowawczej
i edukacyjnej funkcji rodziny poprzez:

Instruktaże dla rodziców/uczniów ukierunkowujące pracę w domu nad zaburzeniami
lub problemami utrudniającymi naukę szkolną

Mediacje, w tym mediacje rodzinne

Diagnozy relacji rodzinnych (konsultacje rodzinne), w tym w procedurze orzekania
o nauczaniu indywidualnym Videotreningi komunikacji pomiędzy dzieckiem
a rodzicem na terenie domu i poradni.