Beata Stefańska 28.10.2022
Dyżury w SP 12 pani Ewy Krystek – pedagoga z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 4
w roku szk. 2022/2023. Zawsze w czwartki w godz. 9 – 12, gab. 204a.
10 listopada
15 grudnia
12 stycznia
9 lutego
9 marca
30 marca
13 kwietnia
11 maja
1 czerwca
15 czerwca
Poradnia Psychologiczno–Pedagogiczna nr 4 – publiczna placówka oświatowa, udzielająca pomocy psychologiczno–pedagogicznej dzieciom
i młodzieży, rodzicom i nauczycielom z dzielnicy Widzew. Wspiera dzieci i młodzież w osiąganiu kolejnych etapów rozwojowych,
rozwijaniu zainteresowań i uzdolnień, podnoszeniu efektywności uczenia się, w przezwyciężaniu trudności szkolnych i kłopotów rodzinnych oraz w wyborze kierunku kształcenia i zawodu. Zatrudnia doświadczonych pracowników – psychologów, pedagogów, logopedów.
Kontakt:
ul. Piłsudskiego 101, 92–332 Łódź,
Tel: 42 674 45 88
Kom: 530 622 874
E–mail: ko[email protected]
Osoba odpowiedzialna za kontakty ze szkołą – pani Ewa Krystek –pedagog PPPnr4
Poradnia prowadzi działalność diagnostyczną, terapeutyczną oraz profilaktyczną. Celem naszych działań jest udzielanie rzetelnej i profesjonalnej pomocy, w szczególności poprzez:
1. Diagnozowanie poziomu rozwoju, potrzeb i możliwości oraz zaburzeń rozwojowych,
zachowań dysfunkcyjnych dzieci i młodzieży, przyczyn niepowodzeń edukacyjnych,
specyficznych trudności w uczeniu się, a także predyspozycji i uzdolnień.
2. Wydawanie opinii w sprawach regulowanych rozporządzeniem MEN z dnia
07.09.2017 r. w sprawie orzeczeń i opinii wydawanych przez zespoły orzekające
działające w publicznych poradniach psychologiczno – pedagogicznych (Dz. U.2017 r.
poz. 1743).
3. Prowadzenie terapii dzieci i młodzieży, zgodnie z rozpoznanymi potrzebami, w tym
• Indywidualne zajęcia korekcyjno kompensacyjne dla dzieci z deficytami
rozwojowymi
• Indywidualna terapia logopedyczna
• Indywidualne zajęcia z zakresu Integracji Sensorycznej
• EEG– Biofeedback – indywidualne zajęcia terapeutyczne dla dzieci
• Grupowe zajęci terapeutyczne.
4. Indywidualne wsparcie psychologiczne – dla rodziców, uczniów, nauczycieli –
konsultacje, rozmowy terapeutyczno–wspierające.
5. Pomoc rodzicom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości,
predyspozycji i uzdolnień dzieci i młodzieży oraz wspomaganie wychowawczej
i edukacyjnej funkcji rodziny poprzez:
• Instruktaże dla rodziców/uczniów ukierunkowujące pracę w domu nad zaburzeniami
lub problemami utrudniającymi naukę szkolną
• Mediacje, w tym mediacje rodzinne
• Diagnozy relacji rodzinnych (konsultacje rodzinne), w tym w procedurze orzekania
o nauczaniu indywidualnym Videotreningi komunikacji pomiędzy dzieckiem
a rodzicem na terenie domu i poradni.